Wat vinden jullie van deze filmpejs?

vrijdag 11 maart 2011

Nieuwe film!

Hallo,
Zoals sommige misschien al weten komt er een nieuwe film! ;D
Het wordt ubergaaaf <3

We gaan proberen het te filmen met een echte professionele camera en met goed geluid, zonder er allemaal wind er doorheen te horen ;).Ik zal ze bewerken met allemaal gave muziekjes en dat soort dingen.
Hoe de film er voor de rest uit gaan zien is nog niet duidelijk, maar ik denk zoiezo al na over 1 ding; er komt actie in. Ik ga iets doen met spionnen en walki talki's. Het moet een spannende film worden waarin veel gerend word, een soort van James Bond idee.
Ook ga ik op een nieuwe manier te werk waardoor het hopelijk nog beter wordt!

Ik hoop dat jullie deze blog vooral blijven volgen voor de laatste nieuwtjes van onze films!

Nikki <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten