Wat vinden jullie van deze filmpejs?

maandag 14 maart 2011

Personages Bekend!

Haaii <33,

De personages van de nieuwe film zijn bekend!
De hoofdpersoon is James, (hoe toevallig) en het wordt best leuk.
Ik hoop dat als we straks de scenes gaan opnemen dat het allemaal echt heel goed gaat en dat het net echt lijkt. Waarschijnlijk ga ik ook al echt kijken naar een locatie waar we het kunnen opnemen. Het moet natuurlijk niet op een bekende plek zijn ;)
Ik ben nu bezig met scene 1, en de Story Board heb ik al af. Ik wilde eerst alles in het Engels doen, maar dat lijkt me geen goed idee.
We hebben ook nog bijrolletjes nodig, dus als iemand zin heeft...?
Ik ga nog kijken welke rollen er allemaal van te pas komen en wat voor mensen we daar bij nodig hebben.
En natuurlijk de kostuums! James krijgt een net pak, net zoals James Bond. ;D
Fridge is trouwens James' achternaam. (KOELKAASTT!) Geen idee waarom, maar het is de laatste tijd mijn stopwoordje en ik vond het wel leuk klinken.

Even if you run away, I still catch you...

Nikkii <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten