Wat vinden jullie van deze filmpejs?

maandag 11 april 2011

Te lang geleden...

Heaaii,
Het is alweer véél te lang geleden dat ik heb gepost.
Ik ben nog geen stap verder gekomen met mijn scenes en de moed zakt me in de schoenen...

Ik wil niet opgeven, maar ik heb gewoon geen tijd meer gehad om verder te schrijven.
Te druk met het tijdschrift en te veel repetities voor dansen.
Helaas is het nu nog niet afgelopen, ik zal nog verder moeten repeteren, maar nu al een stuk minder!
Ik zal proberen om er aan toe te komen, maar het is nog de vraag of ik er dan ook wel inspiratie voor heb (dat is natuurlijk ook hard nodig).

De personages moet ik ook nog verder uitdenken, en daarbij moet ik er natuurlijk ook nog eens letten of het allemaal wel mogelijk is, anders wordt het natuurlijk een film van niks.
To be honest, heb ik er nu al niet zulke hoge verwachtingen van.

Maar ik ga er natuurlijk wel heel erg hard mijn best voor doen.
Ik ga mensen voor advies vragen, vragen of ze mee willen spelen als bijrolletje of als grote rol (of allebei), of ze misschien rekwisieten hebben, of ze willen filmen of mee willen helpen met de visagie, enz.

Don't worry, be happy!

We geven niet op en we gaan er een topfilm van maken!
Als iemand nog een idee heeft voor de naam van de film, of iets anders; geef het snel door! (:

xkuss



Even if you run away, I still catch you...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten