Wat vinden jullie van deze filmpejs?

donderdag 21 april 2011

Some New Stuff..

Haaay,

Ik ben gaan brainstormen voor 'some new idea's', en ik heb een nieuw begin en eind gemaakt. Het is veel spannender als wat ik eerst had. Ik ga natuurlijk niets verklappen, maar ik zou als ik jou was deze site goed in de gaten houden. (:

Ik ga heel hard bezig met de scenes verder, maar het is heel lastig omdat ik van te voren niet kan bedenken hoe het zal gaan. Anders zou ik een nog duidelijker storyboard moeten maken en daar ben ik te lui voor. Dus het kan een tijdje gaan duren, ik denk dat er in de zomervakantie pas gefilmd gaat worden, maar dat komt ook omdat ik het helemaal perfect wil. Ik heb mezelf er nu zo op ingesteld, dat ik als er iets fout gaat, ik het meteen moet oplossen. Dus als je meespeelt; bereid je voor op mijn heksaanvall... ;o

Ik hoop dat jullie al nieuwsgierig worden, want het gaat hopelijk nu de goede kant op..!
And remember ;;

Even if you run away, I still catch you...

X Nikki..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten